צור קשר

לקוחות שביצעו את ההזמנה אצל סוכן נסיעות, נא לפנות אליו.

נא לבחור מהנושאים הבאים:

שינוי וביטול הזמנה יבוצעו באותו ערוץ בו בוצעה ההזמנה

להזמנות שבוצעו ב-MSC Cruises

קיימות מספר אפשרויות להעברת הודעה על ביטול עסקה:

  • באמצעות מכתב בדואר רשום לכתובת:
    אבא הילל 12 רמת גן  5250606
  • באמצעות הודעת דוא"ל לכתובת:
    IL898-reservations.cruises@msc.com
  • באמצעות טלפון : 03-3726040

נא לציין את מספר הזמנה – אין באפשרותינו לטפל בפנייתך בלי מספר הזמנה

דמי הביטול כפופים לחוק הגנת הצרכן הישראלי.

אופן ביצוע ביטול עסקה מפורט בסעיף 13 לתנאים הכללים המופיעים כאן.

קבלת כרטיסים

על מנת לקבל את כרטיס השייט יש להשלים את תהליך ה –צ’ק אין באת בקישור הזה. ניתן לבצע את תהליך הצ'ק אין החל ממועד ביצוע ההזמנה ועד ל 48 שעות לפני מועד השייט.
קבלת  כרטיס השייט:
– לקוחות שביצוע הזמנה ישירות באמצעות משרד MSC Cruises בישראל או באתר זה ושבהזמנתם כבר מופיע מספר התא יקבלו  את כרטיס השייט  6 ימים לפני מועד ההפלגה .
לקוחות ללא מספר תא בהזמנה (תא מסוג גרנטי) יקבלו את כרטיס השייט עד יומיים מלפני ההפלגה .
– לקוחות שביצעו הזמנה באמצעות סוכן נסיעות יש להשלים תהליך הצ'ק אין באתר, כרטיסים ישלחו על ידי הסוכן בסמוך למועד השייט.
• יש להגיע עם כרטיס מודפס לשייט.
• יש להגיע עם דרכון לטרמינל הקרוזים בנמל.
• מדריך לצק אין – כאן

יש לבצע את הרישום באתר: כאן

שימו לב, הפורמט הנכון של מיקוד הוא   XXXXX XX  (עם רווח). 

לדוגמא: ISRAELI ISRAELI, ABBA HILEL 12, 52506 06

לבירורים נוספים בנושא נא לפנות למייל:

il898-customerservices.msccruises@msc.com

יש להוסיף את מספר הזמנה (אם יש) ושמות באנגלית.

רוב רובו של המידע שלנו מצוי באתר זה. באם הנכם חפצים לברר שאלה מסויימת, תמצאו את רוב התשובות בקישור הבא  בשאלות נפוצות .

מידע חשוב נוסף נמצא בקישורים הבאים

ניתן לבצע הזמנה דרך האתר, טלפון (2019*) או אצל סוכני נסיעות.

אנו שמים את שביעות רצון לקוחותינו בראש סדר העדיפות שלנו.

אם בכל זאת יש לכם הערות לשיפור, או תלונות כתבו אלינו לכתובת הבאה:

il898-customerservices.msccruises@msc.com

יש להודיע על כל תלונה בכתב לחברה, תוך 15 ימים מסיום ההפלגה.

נא לציין את מספר הזמנה – אין באפשרותינו לטפל בפנייתך בלי מספר הזמנה.

זמן הטיפול יהיה בהתאם לדחיפות התלונות וצפוי להיות עד 60 ימי עבודה, שכן תהליך הבירור מחייב פניה לצוות האניה.

שעות פתיחה:

יום א'-ה' – 9:00-17:00

רוצים לקבל מבצעים מיוחדים לפני כולם? הישארו מעודכנים

הירשם(חובה)